OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Magdalena Molendowska, Rafał Miernik, Paweł Górski, Martyna Ostrowska
Agata Chrobot, Jacek Pielas
W pracy zbiorowej zacne grono naukowców oraz nauczycieli, zainteresowanych problemami z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, podjęło się diagnozy jej zasadności i kondycji na podstawie ukazanych procesów edukacyjnych. Kalejdoskop wątków, różnorodność podejmowanych, znaczących tematów stały się ważną zaletą tego tomu. Poziom monografii jest wysoki, zarówno pod względem merytorycznym jak i metodologicznym, co zapewne zainteresuje wielu badaczy, studentów, nauczycieli, terapeutów, psychologów, rodziców. Współcześnie istnieje konieczność modyfikacji teorii i praktyki kształcenia przyszłych nauczycieli, dlatego publikacja pozwala spojrzeć na pełnione przez nich funkcje, kompetencje czy zadania. Pracę charakteryzuje otwarte, zróżnicowane podejście autorów w obrębie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, co nadaje jej waloru w przestrzeni edukacyjnej dzieci oraz przyszłych, zainteresowanych odbiorców (z recenzji dr hab. Lidii Kataryńczuk-Mani, prof. UZ)
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.